من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

ترک خر

ترک خر

سالهاس که منم و یه دنیای کوچیک،یه چیزی مثل شخصیت که اینجاس،یه عزتی که سالهاس که دارمش،یه شرف که تموم نانم رو دادم تا نخام بفروشمش،یه اسم،یه فرهنگ که اصالتش به تمام وجود کورش کبیر ات می ارزه.من یه ترک ام.

همونی که اگه هم نژاد مزخرف بی شعور آریایی تو نتونه بفهمه چراغ قرمز یعنی چی،با افتخار صداش میزنی،همونی که تو ی با فرهنگ با تاریخ 7هزار ساله ات که گویا ذوالقرنین زمان رو هم داشتی،وقتی جلوی دو  کلمه حرف حسابم کم میاری  مدام جنسیتش رو متذکر میشی،مدام داد از خریتش میزنی.

نمی دونم،اینروزا خوب که فکر می کنم میبینم حق با توست،وقتی تو خواهر می فروشی و شرف تا ادعای جردن نشینی ات را به اثبات برسونی،من نونم رو فروختم تا شرف داشته باشم.خب مگه این خریت نیس؟

وقتی محرم تو خلاصه میشه به یه مادر و چندتا خواهر (اونم از نوع تنی اش) و مابقی رو با مکتب فروید به فیض میرسونی و من به گمانم تمام عالم ناموس آدمیست،خب باید هم خر صدام کنی.

قرآن ات رو آتیش کشیدن،اما باز وطنت رو می فروشی برا یه گرین کارت،باید هم به منی بخندی که قسم حضرت عباس ام وجودم رو هم میبره.

28 تومن میندازن جلو ات و میگن بدو تا 9 شب بیشتر شه یه سگ دیگه میبره،و تو هم با فرهنگ 7 هزار ساله ی آریایی همه چیزت رو میدی به یه قطعه کارت پلاستیکی که میگن یارانه توشه.

راس میگی داداش من خرم.

آره من ترک خر هستم.

نظرات 4 + ارسال نظر
Mini Life 1391/04/01 ساعت 08:47 http://mini-life.ir

وا مگه اصلا شوما تورکی که میگی تورک خر

تزول دیجیوم ها ها

قارداش اوو دل چی هم بلسینَ معلوم دیه "فارسی " یا "پارسی " دیلر . اوو دل دیره.

اوزودَ عربیدن البلار.

اقا بیا قالبتو ببر D:
دیدم ناراحت شدی عوض کردم D: (اره جون خودم)

پ.ن.پ.عرب هستم دارم از ترکا دفاع می کنم

Mini Life 1391/04/01 ساعت 16:23 http://mini-life.ir

دلمو شکستی برو حالشو ببر
با من ....

پـَ راست میگی؟
من فکر کردم فارسی دچار جدایی شخصیتی شدی
و فکر میکنی کُردی که توهم لُر بودن زدی که خواب میدیدی عربی .



شما بلدی یک دونه مشتی شو
طراحی کن بده بیاد

حال میکنی جوری کپی زدم که با اصلی این ور مو نمیزنه

برادر اینجا ایران است.

غلط کردم بیا مال خودم رو بردار

صادق 1391/08/02 ساعت 20:50 http://zizooo.blogsky.com

خیلی ها که اسمشون رو میزارن ادم، افتخارشون اینه که صبح تا شب تو کوچه و خیابون و خونه فقط و فقط دنبال پورنوگرافی و سکس هستن
سکس افتخار کسایی هست که ادعای ادمیت دارن. یعنی موجودی به نام تاجیک یا تات یا فارسی زبان که به این ویژگی افتخار میکنن.

موافقم

[ بدون نام ] 1391/08/12 ساعت 14:00

خوب دوست عزیز!! کاش این را هم میگفتی که چرا به فارسها میگن: "پارس سگ"
امیدوارم اون روی سگشون بالا نیومده باشه چون اونقدر سگ دو میزنن که ...
خلاصه امیدوارم تو "پوز"شون نخورده باشه و پوزش بطلبی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد