من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

حال همه ی ما خوب است

به سرعت گیر وسط اتوبان.

به مزخرف بودن کلید اسرار

به طولانی بودن صف یارانه

به س.ک.س.ی بودن شبکه فارسی one.

به ابروی نازک راننده تاکسی.

به شال 30 سانتی ستایش.

به شعار پرست بودن "یاس".

به مرام معتاد کنار خیابون.

به پارتی کلفت دختر همسایه.

به اسباب بازی های چینی.

به قطره های عرق یک کارگر.

به چشم های آبی زهرا.

به خیار و ماست شب عید.

به تسبیح 101 دونه ای مادر بزرگ.

به رژلب لب قرمز علیرضا حقیقی.

به تیکه انداختن گوگوش.

به آگهی استخدام روی دیوار.

به خدا.

 حال همه ی ما خوب است.


نظرات 8 + ارسال نظر

اما تو باور نکن

کجایی داداشم نیستی؟
حال منکه خرابه !
یخ زدم.
کسی نیست منو بغل کنه
دستام نا ندارن واسه کشیدن اخرین دونه کبریتم
میخوام بکشم هرچی بادا باد

zahra 1391/03/22 ساعت 18:36 http://masoudozahra.blogsky.com


مجبور که نیستی

حسین 1391/03/23 ساعت 22:53 http://sanamsiz.blogsky.com

قسم به دل پاکت...

قسم به نامت

خیلی زیبا بود. موفق باشی

ببخشید من شما و با انا ذخیره کرده بودم الان درستش میکنم ولی با چه اسمی؟

من انا نیستم
اسمم there is no spoon

حسین 1391/03/29 ساعت 00:02

این روزا جز پول چیزی حالیم نشود که بخواهد حالم را خوب کند

اما تو باور نکن

minilife 1391/03/29 ساعت 17:07 http://mini-life.ir

مسلم جان
تازگیا
آنا شده ای!
خدا خودش رحم کند
زمانی که ...

# هیچی به دل نگیر.

همشوت دیوونه شدن.هرچی میگم آنا نیستم باور نمیکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد