من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

منو ببخش

خدایا منو ببخش که تو یه کشوری زندگی میکنم که 

ورزشش به خاطر اسباب بازی حاضره شرفش رو بفروشه.

خدایا منو ببخش که روزانه صد تا مرد رو می بینم که ابروهاشونو نازک کردن.

خدایا منو ببخش من نمیخوام ببینم که کنار خیابون فحشا می کنن.

خدایا منو ببخش که تو تلوزیونمون همجنس بازی رو تبلیغ میکنن.

خدایا منو ببخش وقتی تو مسجد همه میرن سجده شرت play boy میبینم.

خدایا منو ببخش که گاهی شک می کنم آیا حضرت محمد(ص) بیشتر به من خدمت

کرده یا ادیسون.

خدایا منو ببخش


نظرات 6 + ارسال نظر

خدایا ما را واسه هرکاری که میخواستی و نکردیم و نمیخواستی و کردیم ببخش
ولی اینم بدون که تا آخر عمر شکر گزارتیم
کرمت را شکر

ZiZoOo 1391/03/15 ساعت 14:00 http://shaloot.blogsky.com

جالب و قابل تامل بود ...


ممنون از کدها ولی من راجع آهنگ دوم دوست دارم تمامش پخش بشه نه قسمت کوتاهیش .
از وقتی که گذاشتی ممنون . ولی سرفرصت خودم درستش میکنم .

ZiZoOo 1391/03/15 ساعت 14:03 http://shaloot.blogsky.com

تبریک میگم قالب جدید خیلی زیبا و با سلیقه است .
مخصوصا عنوان وبلاگ . معرکه کار شده .

سلام چه دلی پری که اینجور تند نیز نوشتین یه سوال شما چقد برا این جامعه مفید بودین ؟؟؟؟فقط یه چیز بگم ماایرانیا بی وجودیم چون فقط بلدیم شعار انتقادای بی پایه اساسوو... ولی اما عاشق تقلید از فرهنگ غنی غربیم!!!جه همنجنس بازی وهزاریبار سکسک کردن نمیدونم مشروب خوردنو هزار کوفت زهر مار دیگه.
جامعه که جونش میگه چون من رفتم درس خوندم باید سنگین ترین کار که میکنمبرداشتن یه خودکار بیکه!درکلا ما ایرانیا مشکل داریم فقط بلدیم خوب حرف بزنیم خوبم بلدیم تقلید کنیم<وقت نداشتم حرفامو جامع بگو چون باید برم ریاضی کاربردی بخونم ولی بعد امتحانا اگه تونستم دراین پستات حرف میزنم البته با اجازه شما>موفق باشی واماتند تیز فهمیده

خب سعی میکنم به ترتیب جواب پس بدم بهت:
شما:یه سوال شما چقد برا این جامعه مفید بودین ؟؟؟؟
من:از اون چند تا علامت سوال نتیجه میگیرم که سوالتون خیلی خیلی خیلی خیلی تاکیدی بوده.و اما جواب.من سعی کردم توی زندگی خیلی چیزها باشم تا قبل از هرچیز برا خودم و وجدانم مفید باشم و اعتقادم اینه که کسی که انسانا برا خودش مفید باشه برا جامعه هم مفید خواهد بود.من توی دانشگاهی که فقط بلدن چندتا مدار سالهای 1975 تا 1986 درس بدند،سعی کردم خودم بخونم.سعی کردم یاد بگیرم،رشد کنم و یاد بدم.سعی کردم مقاله بدم و کد بنویسم ونشریه راه بندازم.و نه اینکه فقط سعی کردم،خاستم و چون صرفا انجام این کارا به خودم بستگی داشت،شد.
اومدم بیرون قبل از اینکه سرکاری برم مدت یک سال توی کار کشاورزی و دامداری بودم.اونجا یه خورده کارا سنگین تر از برداشتن یه خودکاره(طبق محاسبات من وزن ساده ترین گاوآهن که توی کشاورزی کاربرد داره حداقل 300 کیلو ست و وزن یک خودکار بیک چیزی حدود 40 تا 50 گرم،حالا خودتون با کاربرد صحیح ریاضی درصد برابریش رو محاسبه کنید.)
توی اون کارای کشاورزی و دامداری سعی کردم کاری به سر مبارک مشتری نداشته باشم،شاید هوا آنقدر ها هم گرم نباشد که من بخام کلاه بذارم براشون.سعی کردم طوری باشم که وقت خاب راحت باشم و راحت.(آخه منو ابن وجدان کوچولو هر روز دعوامونه)

-شما:یه چیز بگم ماایرانیا بی وجودیم چون فقط بلدیم شعار انتقادای بی پایه اساسوو...
-من:من قبل از اینکه تو منو ایرانی صدام بزنی،ترک هستم.همون ترک ی که تو با فرهنگ خیلی خیلی خیلی غنی و آریایی خود مدام نام مبارک "خر" رو روش گذاشتی.(فکر کنم بعد از شنیدن چند باز این واژه محترم از زبان هم وطنان گرام،متوجه شدم که احتمالا خر ها نمی تونن ایرانی باشند،آخه هرچی باشه ایرانی ها خیلی فرهنگ دارن اما من :( )

-شما: عاشق تقلید از فرهنگ غنی غربیم!!!جه همنجنس بازی وهزاریبار سکسک کردن نمیدونم مشروب خوردنو هزار کوفت زهر مار دیگه.
-من:من هنوز B.C.C و V.O.A محترم شما رو ندیدم.چون فکر کنم شریعتی بهتر گفته که ما نیاز اندیشیدنیم تا اندیشه(البته اگه بشه اسم ارجیف آقایان مِن جمله 2030 رو اراجیف نامید)
البته من هنوز صحنه همجنس بازی وسط سالن صد هزار نفری رو ندیده بودم(لازم به ذکر است که تعداد راویان و بینندگان این صحنه هنری چنان فراوانن که انگ شعار را به این گفته نمی توان نسبت داد)
بنده هنوز مشروب نخورده و . . . چون بیش از حد به انسان بودنم ایمان دارم.
نتیجه:سعی میکنم شعار پرست نباشم.

وراجی های بنده شاید بیش از این گوش محترم را بیازارد و حوصله از کف ربوده و چند در گهربار پارسی نثارم فرمایید.
پس سخن را کوتاه نموده و موکدا پیشنهاد میدهم ریاضیات کاربردیتان را خوب بخوانبد(خدا را چه دیدید،شاید جایی به درد خورد).

پی نوشت:به دلیل محدویت های زمانی،مکانی،حوصله ای از به میان کشیدن بحث شیرین کار،هزینه و زندگی ایرانی خودداری نمودم.

گیتی 1391/03/16 ساعت 12:50 http://lonelyrose.blogsky.com

سلام

واقعا متاثر شدم . متاثر از این که واقعی بود .

متاسف هم شدم .

ولی یه نکته !

آیا واقعا واقعا خدا و اسلام این ها رو خواسته
وقتی کم میاریم نگیم این چجور اسلام هست .

معلوم نیست ما آدما چمون شده

در کامل بودن دین اسلام هیچ شکی نیست.

ببخشید نشد یه مدت بیام بتون سر بزنم. زیباست موفق باشید

توجه داشته باشین که من آنا نیستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد