من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

ساسی مانکن

ساسی مانکن،عشق قشنگ دخترانه ی  روزگار ما.
ساسی مانکن،منجی عقده ها،معصوم پاک نازک ساق.
ساسی مانکن،خفت خوان نکبتی سفره ها.
ساسی مانکن،فرهنگ نمای،ذات گشا.
ساسی مانکن،لذت همخوابی با هرچه بی غیرتی ست.
ساسی مانکن،یعنی منی که پورن استار خوانم
ساسی مانکن،دردی که با هیچ دیواری نمی توانی بکوبیش.
ساسی مانکن،فرهنگی که شاید سالهاست خوابش برده میان آلت محترم تناسلی آریایی.
 امان،شاید آمده تا یادمان دهد اول آبجی صدا کنیم بعد از بکارت قصه ها گوییم
شاید آمده جک گوی صف های بلند انتظار یارانه ایمان باشد
جلوی عابر بانک محترم،عابر بانکی که این روزها همه پارچه های سبزشان را به آن می بندند.
و خوش به حال سوسن خانوم.تفسیر همه ی دردهای جنوب شهری ست،با آن ابروهای کمانش.

پ.ن.به قول یکی از دوستان با پوزش،به دلیل استفاده از بعضی کلمات نا مناسب.

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام داداش گلم خوبی؟
مثل همیشه خوندنی و جالب
ما نیستیم خوش میگذره؟

راستی برام دعا کن تویه بد شرایطیم
کم اوردم واقعا.
کاش یکی بود باهاش حرف میزدم
کاش یه شونه بود واسه گریه کردن

سلام داداش خوبی.
خیلی وقت بود ازت خبری نبود.
حتما دعا میکنم.

اگه میتونی زحمت بکش یه قالب طراحی کن که پر باشه
از تنهایی و بی کسی مثه خودم.
پر باشه از حرفهای نگفته.
پر باشه از خستگی.
درست مثه خودم باشه تو این یه مورد میخوام خودم باشم
دیگه باسیلی صورت سرخ کردن بسه.
ممنون میشم

اگه اینجام بخاطر مادرمه میدونم بعد من دق میکنه.اگه نه پر دلیلم که خودمو خلاص کنم

باشه

داداش خیلی خوب بود مرسی
واسه گرفتنش خبرت میکنم
دست گلت درد نکنه
خیلی مردی
یا علی

باشه

سلام مسلم جان
خوبی همنام جانم.
خیلی قشنگ و به جا نوشتین.
در مورد تند نوشتنش زیاد نگران نباش، امثال همین اشخاص تو ترانه‌هاشون بدتر اینا رو می‌گن. پس با پوزش از جمع باید بگم که این گونه الفاظ داره یواش یواش عادی می‌شه.
موفق باشی عزیز

دیگه معذرت خواهی نمی کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد