من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

منم مسلم !

منم مسلم.همونی که هیچوقت هیچ جنس ضعیف مونثی نتونسته کوچکترین تاثیری رو ش بذاره.
منم مسلم،منی که میتونم با حرفام تو رو برگردونم اینجا تا باز بنویسی.تا بگی که نمیری.
منم مسلم،منی که فقط یه حس دارم و یه عشق.اونم مادر.
کسی که هیچ نمیداند از عشق.
منم مسلم،کسی که خوب میداند هوس های بچه دبیرستانی یعنی چه.
منم مسلم،یه مرد.که هیچوقت به هیچ روسپی ای خیانت نکرده چه رسد به بقیه.
منم مسلم،حرمت دار همه ی نگاههایی که هر روز میبیننم و هر روز باید توضیح دهم و بفهمانم.
اینقدر دم از نافهمی بقه نزن.
بفهمانم این را که،نیستم من آن هرزه چشم تیز تهرانی.
منم مسلم  و تو به گمانم یکی از همان دختر دبیرستانی ها.
من مرد م.فقط برای نان التماس میکنم و بس.
نمی دانم اما قدر نگاههایی که ملتمس عشق اند(خودت را عشق فرض نکن) را بدان.
برو.اینجاها جای بی ثیات ها نیست.
برو پی همان وبلاگ هایی که هر کدامشان 6 ماه بیشتر عمر نمی کنند و هر روزشان چهچه و به به هر متنی است که میخوانند و به گمانم کمتر هم میفهمند.

پ.ن:متنی سانسوری در جوابیه یه مثلا فهیم.
پ.ن2:اینجا آنی ام که خود خواهم،نه آنکه تو فهمی.


نظرات 6 + ارسال نظر

به وقتش برسی هرکاری میکنی

منهای بودند که حتی نان هم التماس نمی کردند
مردهای بودند که حتی روی دختر نمی دیدند
و مرهای بود که مرد بودند

مردهای بودند که مردهای همچون شما پیششون مرد نبودند
من یک مرد هستممم از جنس جوان
شب گرسنه میخوابم ولی التماس نمی کنم
ازاد و ...

برادر مواظب باش که زاویه دیدت عوض نشه یهو دیدی با مخ خوردی زمین ، الانه که باید کفش لیس بزنی تا به ت بگن گدا

مردهای بودند که یک شبه گدا شدند
گداهای بودند که یک شبه شاه شدند

همه چیز تو این شب نامصب هستش
شب
واژه ای جذاب و ترسناک
شب
شب
مواظب باش شبها مرد بودنت را به بهانه مردانگیت ازت ندزدند.

دیدی برای خود گفتم و بر تو نازل گشت
پس کی بنالم که که شامل حال خویش و اندریات شود؟

من منم ، تو توی اینها یعنی ما

حیوانات هم بی انکه حترام هم نگه دارند و نظر هم بپرسند برهم می تازند و میخورند
اینجا جنگلست ولی من تارزان نیستم و تو منگانی نیستی

چه بگویم حال خام را پخته و پخته را خام و سوخته را خام و خام وپخته سوخته را نفهمند
ولینکن خفه میشم به درد و نال خیش.

من وحشی بیش نیستم ولی با وحشیگانیم انسانیت را به حیوانان اموختم .
حال حیوانات برایم ....
دیگر بس ، مرا خاموشی بهــ.

تو راست میگی.
من خام . . .
من حیوان . . .
من شاید تارزان و جین(!!!!)
من اصلا هر آشغالی.
اما تو مرد باش. و بفهم.
بفهم آدم ها بازیچه نیستند.
بفهم مردی به گرسنگی کشیدن نیست.
بفهم . . .
{اتمام}

سلام
عزیز دل بند منظورم شما نبودید
چرا حرفا رو به خود میگیری؟

من دختر نیستم
اونی هم که گفتی من نیستم

مرد بودن لقبه

زنهای هم هستند که مرد هستند

همچنین من تا حالا کسی رو بازی ندادم

خوبه که اینجور آدمی هستی
خیلی از خصوصیاتت رو دوس داشتم :)

ممنون.

ZiZoOo 1391/02/01 ساعت 12:32 http://shaloot.blogsky.com

نظرات خیلی خوبی واسه این پست گذاشتن .

با بند سومت که شدیدا هم حسی میکنم . دقیقا مثل منی.

هرزه ی چشم هیز تهرانی ! خیلی توهین بود ...
به خودم نگرفتم ولی جمع بستن رو قبول ندارم ...
انتظار هم نداشتم همچین چیزی رو اینجا ببینم ...

با وبلاگ های 6 ماهه . بلکم کمتر موافقم . همچنین کسانی که به وبلاگها فقط برای جمع کردن نظر میرن و یه نظر مسخره میدن . عادت کردن از همه استفاده ابزاری کنن . و هر وبلاگ رو یه کیس دوستی دوهفته ای میبینن . حالم ازشون بهم میخوره .


تبریک میگم همانی که میخواهی ....

من گفته بودم تیز نه هیز

به روز

سلام...
من خیلی وقته به اینجا سر نزدم، چرا اینجوری شده!!؟؟؟
میشه یکم راهنماییم کنید!؟

منظورتون کجاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد