من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

باور

باور کنید دنیا دو روز نیست.
اگه دو روز بود چرا خدا براش هفت روز وقت گذاشت؟
اگه دو روز بود چرا یه جور زندگی نمی کنیم که انگار امروز روز آخره؟
اگه دو روز بود چرا هر دفعه خورشید مجبوره که طلوع کنه؟
دنیا دو روز نیست.
دنیا یک عمره.
اگه دو روزه نماز خوندن رو می خواهیم چیکار؟برای چی مسجد بریم؟
اگه دو روزه چه لزومی داره زیرآب دوستمون رو بزنیم؟
اگه دو روزه لازم نیست که دیگه کار کنیم،واسه پول دینمون رو بفروشیم. 
اگه دو روزه اسلام یعنی چی؟خدا یعنی چی؟
اگه دو روزه این همه بدبختی برای چیه؟
ایمان نداری که دنیا دو روز نیست پس برو همون سیگارت رو بکش.
اصلا رو چه حسابی میگن دنیا دو روزه چرا 1 سال نباشه؟
تقصیری نداری اگه منم آرامش و پول تو رو داشتم می گفتم دنیا دو ساعته!!
نمی دانم شاید دو روز بودن دنیا مرهمی است برای دردهایت،ولی. . . 
باور کن دنیا دو روز نیست.
قول می دم.  
نظرات 1 + ارسال نظر
ZiZoOo 1391/01/30 ساعت 14:34 http://shaloot.blogsky.com

دنیا هرچند روز که میخواد باشه ...
مهم اینکه چقدر ازش فرمان میبریم ؟!
هیچ دلیلی برای بدی کردن موجه نیست ...




تمام نظراتم فقط اعتقاد شخصیه منه .
غلط و درستش پای خودم .



مسلم جان موضوعات قشنگ و قابل بحثه . آفرین به حسن انتخابت ...

تو هیچ دلیلی برای بدی کردن نمیبینی!!!!!
من هزار تا دلیل برای بدی کردن بلدم.
البته این نظر توست و قابل احترامه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد