من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

قهر

تنها دلیلی که با خدا دوست نیستم
به گذشته های دور بر می گردد
اینکه خانواده شش نفره ما در اتاق کوچکیزندگی می کرد
و خدا که تنها بود،
خانه اش از خانه ی ما بزرگ تر بود.

سابیر هاکا
نظرات 3 + ارسال نظر

خیلی قشنگ بود

ممنون.

خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی قشنگ بود.

ممنون

ZiZoOo 1391/01/30 ساعت 14:30 http://shaloot.blogsky.com

تنها دلیلی که با خدا دوستم اینکه :
فرقی بین منو فقیر و توی پولدار نمیزاره ...
به هردومون جواب سلام میده ...
اینکه هیچ وقت تنهام نمیزاره ...
گناه میکنم ولی نمیبینه و به روم نمیاره ...
به لباسهای کهنه ام نمیخنده و از بوی بدم فرار نمیکنه ...

حق داری.
شاید اگر منم جای تو بودم همینو می گفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد