من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

313 نفر


دیگر لازم نیست فکر کنیم ، آنقدر که ادعا می کنیم خوب نیستیم.
همه ی ما بد ، باشما هستم ای کسانی که تسبیح در دست دارید و در صف اول نماز می ایستید.
با شما هستم ای کسانی که روی صندلی های چرخ دار نشسته و خود را از هر ناپاکی
به دور می دانیدو ذکرتان همیشه این است (الهم عجل لولیک الفرج) با ذکرتان مشکلی نیست،
چرا امام ظهور نمی کند.
بدون شک آنقدر که شما می گویید پاک نیستید.
پاک بودن که به سلام و ادب و غیرت نیست.
شاید همان هایی که میگویید دستشان کج است ، نگاه به ناموس مردم می کنندو یا ...
، دلی دارند پاک تر از فرشته.
آری کجایند مردان بی ادعا.
دیگر باورم شده "سبب غیبت مهدی فقط مائیم".
با شما هستم ای خوبان 313 نفر کافیست.
فقط 313 نفر.
 

نظرات 4 + ارسال نظر
ZiZoOo 1390/11/20 ساعت 17:42 http://poweroflove.blogsky.com

با اجازه تون لینکتون کردم تا همیشه از وبلاگتون استفاده کنم .


درضمن . یکی از خاص ترین قالب هایی رو که تابحال دیدم رو انتخاب کردین. بسی طیباست و چنی لذت بردم

آبجی یا داداش!
سپاس از حضورت.
من که لینکی ندارم،خب کی بهتر از شما.

ZiZoOo 1390/11/20 ساعت 17:43

زیبا

و باز هم ممنون

دلخوش از انیم که حج میرویم
غافل از انیم که کج میرویم
کعبه به دیدار خدا میرویم
اوکه همین جاست کجا میرویم
حج خدا جز به دل پاک نیست
شستن غم از دل غمناک نیست

سلام یکی از مهمترین بیت هاش یادتون رفت.

راستی توضیح وبت خییییییییییییییییییلی قشنگه.خیلی سعی کرده بودم همراه اول رو مسخره کنم ولی انقد خوب نتونستم . مر۳۰یا۴۰ یاهر عددی که خواستی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد